.....က်ေနာ္ရဲ႕ဘေလာ့ေလးထဲကိုအလည္ေရာက္လာတဲ့မိတ္ေဆြမ်ားအားလုံးပဲ...မဂၤလာပါ...လို႔ႏွုတ္ခြန္းဆက္လိုက္ပါရေစ...က်ေနာ္တင္ထားေသာဖိုင္မွန္သမွ်ကိုယ္ပိုင္တစ္ခုမွမရွိပါ၊လိုင္းေပါင္းစုံမွစုေဆာင္းၿပီးျပန္လည္တင္ေပးထားျခင္းျဖစ္ပါတယ္၊က်ေနာ္တစ္ေယာက္ထဲအသုံးျပဳေနမည့္အစားလိုအပ္သူမ်ားေဒါင္းယူႏိုင္ရန္အတြက္ျပန္လည္မွ်ေဝျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။မူရင္းဆရာမ်ားကိုအထူးပဲေက်းဇူးတင္ၿပီးဂုဏ္ျပဳေလးစားပါေၾကာင္းမွတ္တမ္းတင္အပ္ပါသည္.....ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ....(ယုယေဇာ္)

ေမဆြိ- ေဝးလြင့္လိပ္ျပာအလြမ္း


01အလြမ္း
02 မႏိုးပါေစနဲ႔မိုးရယ္
03 ဧပရယ္လ္
04 မွတ္မိေသးပါရဲ႔လား
05 အနမ္းပန္း
06 ညိွဳ႔ႏိုင္လြန္းတဲ့က်မခ်စ္သူ
07 အခ်စ္ရွိရင္ၿပီးပါတယ္
08 ၀မ္းနည္းပါတယ္
09 ခရစ္စမတ္ည
10 အရမ္းလြမ္းေနၿပီ
11 မၾကာခင္မွာၾကင္နာမယ္
12 တသက္လံုးပဲသတိရေနမယ္
13 သူငယ္ခ်င္းတၿဖစ္လဲ
14 တယ္လီဖုန္းေလးနဲ႔ခ်စ္ၾကမယ္
15 ပံုၿပင္ေလးၿဖစ္သြားၿပီ
16 တစ္ကၿပန္စမယ္


က်ေနာ္တင္ထားေသာဖိုင္မွန္သမွ်ကိုယ္ပိုင္တစ္ခုမွမရွိပါ၊လိုင္းေပါင္းစုံမွစုေဆာင္းၿပီးမွ်ေဝျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။မူရင္းဆရာမ်ားကို Credit ေပးပါတယ္...

No comments:

Post a Comment